Wednesday, November 16, 2011

Lost november

Jeg og Rino ses ikke før den 3. desember. Frem til da har vi ikke mulighet til å ha noe som helst form for kontakt. Jeg dør. For 6 dager siden fylte jeg og Rino 4 år sammen. Vi har enda ikke fått feiret det.

Da Rino reiste i går, var det også Assassins Creed release. Tror du ikke han pakket med seg Playstation OG vår nye Assassins Creed Revelations Animus Edition? Jeg har ingenting å gjøre. Nå får jeg ikke engang sett på film!

Jeg har heldigvis dyrene, og jeg skal hilse fra en masende Emma, forresten.

Bildet er tatt på hytta i sommer.

10 comments :

catarina said...

sv. tack du! :>
vadå, har du haft medusa men har inte längre? :(

catarina said...

sv. haha ja önskelista på typ.. allt? vill ha varenda litet plagg/accessoar :(

okeeej, då förstår jag! jo, jag vet; hade själv en liten kula ett tag, sen fick jag syn på andra med större så jag har upplevt samma känsla själv haha. men tack för komplimangen! :) & sen måste jag bara lite random tillägga att det är så GRYMT kul att ha en norsk läsare som dig! haha :D

Skrømt said...

Nydelig bilde! :)
Aw :/ lenge da. Men håper dere får
feiret veldig når dere sees igjen!
Heldigvis har du dyrene ja <3

Nathalie said...

Takk :)

Jeg tror jeg skal kjøpe brodder, jeg orker ikke slå kneet mitt sånn som sist vinter :(

Skyggemare said...

SV:
Ang. tatoveringen: Takk :) Jeg er veldig fornøyd og det er digg å se ned på armen min nå :)

Ang. ønskelisten (og parfymen): Jeg har en grønn natogenser med Taakepatch på jeg BOR i om vinteren, nå kunne jeg tenkt meg én eller to til. De er så behagelige OG fine!
Om du vil gi meg parfymen tar jeg selvfølgelig i mot, kan også betale for den selvfølgelig. Bare si ifra om du er i Oslo en gang - for det skjer vell fra tid til annen om jeg har forstått det riktig? :)

Kjipt å være uten playstationen, men som du selv sier.. Du har jo heldigvis dyrene :) Hvorfor er det så lenge til dere får se hverandre igjen?

catarina said...

sv. haha justdettt glömde! du har ju ett väldigt fint namn också, ehehe.
nämen vad kan vi mer tänkas ha gemensamt? det kanske vi märker ;> kul är det i alla fall!

catarina said...

sv. haha :D det är meningen att min blogg ska inspirera vettu! :D

Skyggemare said...

SV: Jeg kan ihvertfall anbefale den type genser. Fin i formen er den også.

Jeg sendte deg en mail med nr mitt :)
Skal hysje ;)

Lene said...

Alltid så rart å plutselig ikke ha noen der som man er vandt til å se hver dag! Det året jeg og Henrik ble kjærester hadde jeg planlagt Praha, London, Kristiansand og Italiaturer på minst en uke hver før vi ble det, så det endte i noen høye telefonregninger! Skulle gjerne komt å holdt deg med selskap, men blir dessverre en smule langt, sender deg massevis av mentale klemmer og kjærlighet tho!

Catharina said...

Lene: aww, tusen takk Lene. Du er så nydelig du :)