Sunday, November 6, 2011

Inspirationhelp?

Etter spaniaturen ser det ut til at jeg helt har mistet tegnegleden. Har du noen tips til hvordan jeg kan hente den tilbake? Noen spennende måte å fargelegge, lyslegge ellerskyggelegge på? Tips til bakgrunnsforbedringer?


Jeg ble bare.. Lei? Jeg er lei den kjedelige ensformige skyggeleggingsmetoden, og jeg er ikke flink (Les:tålmodig) nok til å holde på med noe annet. Arg. Jeg tror jeg skal tvinge meg selv inn i å lage en tutorial. "Hvordan å tegne løver" - my way. Lite interessant, haha.

4 comments :

H. said...

sv: takk :D jaa, kattunger er så fint å ha det <3
njaa, har ikke holdt på så mye med designet nå i det siste, men kan godt det har skjedd en forandring siden sist du var innom. Leker meg fram og tilbake med html koder og slikt shøø.

Guro Mimosa said...

Ah, tutorial hadde vært supert da! :)

Skyggemare said...

SV: Good to be back! Takk :)

Liker tutorialsene dine, selv om jeg ikke tegner så mye på den måten selv. Har du tegnebrett?

[lisabjernhagen] said...

Nice!

sv: Tack du :D