Sunday, November 27, 2011

Ramblings and "hopper"

I går var det gøy, end of story. Jeg delte ut lørdagsgodteriet mitt, så nå har jeg ikke noe igjen. Jeg er i toppform, men det gir ikke sense. Senga mi lukter røyk, så jeg antar at jeg lukter røyk også. Satans røykere!

Nå skal jeg bare slappe av i heele dag. Bade noen katter og farge mitt eget hår, og kanskje rydde en smule. Den kommende uka blir hektisk, men belønningen er jo å få Rino igjen. Ja, få, ikke bare få se, for fra da av får han ikke lov til å reise bort mer (!)

Åh jo. Update: hah, jeg som trodde jeg hadde lagt på meg har faktisk mista tre kilo uten å merke noe! Jeg var faktisk redd for å gå på vekta for en gangs skyld (lenge siden sist). Jo, også har en selskapskjole jeg bestilte tidligere, annkommet. Den er superfin, og passer perfekt! *I ekstase*


This is hopper, btw. The only grasshopper that wanted to sit on my finger for more than one sec.

5 comments :

Villfaren said...

// *krysser fingra for at han kjøper Skyrim til deg*
..Stakk en bitteliten tur til sentrum, og da jeg returnerte var all snøen som lå i trærne og buskene forsvunnet, sååå.. ingen grunn til misunnelse lenger :( snufs

Johan Karlsson said...

"Jeg likte bildet av katten!"

SV: Jag tackar så mycket. Din blogg var förövrigt väldigt fin! :)

Catharina said...

Johan: Takk selv : )

Johan Karlsson said...

Jag gillar din stil också! Riktigt härlig. :)

Catharina said...

Johan: Åh, takk igjen! : )