Monday, November 14, 2011

Foggy Scenery

I dag har vi hatt filmfolk her i forbindelse med bryllupsprogrammet vi har meldt oss på. De lager en introduksjonsfilm i dag og i morgen. Om vi er med blir først avgjort når sjefene i England får sett på det. Det står mellom oss og to andre par foreløbig.

Baileys og Emma har vært ute i dag, med på filming. Stakars nakne små (tulla inn i teppe selvsagt). En av sekvensene vi filmet var med alle hundene. Som om det er normalt at vi tar med alle seks hunder hver gang vi går tur. Kaos.

Ellers begynner jeg å bli syk. Rino har smittet meg. I morgen er Assassins Creed 3 Release, og vi må rekke å hente vår forhåndsbestilte Animus Edition før filmfolkene kommer.

Pappa har navnedag i dag. Jeg ha fått julestemning, og tåka ute er dødsfin.

6 comments :

Draape said...

Spennende. Alle med det rette i knollen velger jo dere! ;) Og hurra for julestemning! :D

Skyggemare said...

Enig med Draape, de må jo velge dere! Når tror du dere vet det?

Veldig fint bilde! :)

Danarki said...

// Takk takk! Jeg har ikke vært noe særlig på niss tidligere nei, men kjenner en del som går der nå så da prøver jeg å få med meg stuff de er med på :)

Catharina said...

Skyggemare: Jeg aner ikke når vi får vite noe som helst :o Men skjer det noe så skjer det fort, det er alt vi vet.

Catharina said...

Dan: aha : ) Hadde vært litt teit om vi begge var der mye tidligere, og at sjansene skulle tilsi at vi blir kjent via blogg først etterpå XP Luckily not

Lene said...

Oooh, spennende saker, må jo velge dere! Fingers crossed :D Både for det, at du ikke blir noe syk og at dere rakk alt som rekkes skulle :)