Wednesday, November 23, 2011

Alphabet thoughts

A: Å få møte Rino igjen og at den dagen kommer til å bli den beste i mitt liv.
B: En fin hemmelighet.
C: Star Wars julekalenderen med masse leker inni.
D: Juleglede.
E: Julegaver som mest sannsynlig ikke blir kjøpt.
F: Lukten av stearinlys.
G: 4 år med elskling.
H: Julefilmer som Home Alone, A Christmas Carol, The Polar Express, Bad Santa, Tri Orisky Pro Popelku og Love Actually.
I: At folk gleder seg på mine vegne.
J: At Rino har vært borte i en uke men det kjennes ut som tusen år.
K: Jeg vil spille Skyrim.
L: Jeg vil lese mer.
M: Jeg vil ha snø.
N: Jeg vil se verden.
O: Såpelukt i såpebutikker.
P: Jeg vil se film, men ikke uten Rino.
Q: Jeg vil lage "lussekatter".
R: Jeg må farge håret.
S: Lage julekort og være litt kreativ igjen.
T: Lappen elskling la ifra seg før han dro.
U: Lukten av frost i lufta.
V: At jeg må tegne igjen.
W: Å synge julesanger.
X: Jeg savner Rino.
Y: Å drikke solbærtoddy.
Z: Jeg vil ha kakao med krem.
Æ: Jeg skal spise snø i hemmelighet.
Ø: Jeg vil se The Tree of Life igjen.
Å: Jeg er trist uten Rino.

5 comments :

Elin Svanold said...

Åh norska är så fint!

Catharina said...

Elin: aww, for en rar ting å si! :'D

►JentaSomDelerSineEgeneÅndeligeOpplevelser/Historier! said...

Jepp, jeg vet. Det er veldig koslig ^^

Skyggemare said...

For en fin liste.. Jeg gleder meg enda mer til julekos, julesanger og julefilmer nå!

Villfaren said...

// Takktakk :D (I'm still alive!)

Liker lista. Har også lyst på snø nå. Det er faen meg på tide det daler ned et par krystaller nå!