Monday, November 21, 2011

21112011

Nå er jeg hjemme igjen etter et helgebesøk hos foreldrene mine. I to netter fikk jeg endelig sove godt, men i natt begynte det igjen. Uten Rino ligger jeg bare her og råtner. Jeg er så hemmet avhengig av ham at jeg ikke fungerer uten han. 12 netter alene gjenstår. Åh, dessuten savner jeg at han kommer hjem med små gaver som på bildet.


Kaffen mangler og nyhetene rullerer på tv. Jeg vurderer å legge meg til å sove igjen, men med nydusja hår blir det mest sannsynlig vanskelig å sove. Det er kaldt.

Jeg er så feig og sliten at jeg ikke tror jeg gjør noe særlig med designet i første omgang. Jeg er sikkert den eneste som liker å gå i arkivene, men med nytt design vil jo bildene se supersmå ut i innleggene... Men, på en annen side kommer jeg til å angre om jeg ikke får ræva i gir snart. Alle gif'ene kommer jeg jo ikke til å kunne resize engang! *klageklage*

3 comments :

Annaal said...

Men jente! Kaffen er det bare å sette på, og finn et spill og spill! Designet ditt er fantastisk og unikt. Formatet behøver ikke å gjøres noe som helst på. Men er det bare meg eller er bloggen bredere i dag enn den var for et par dager siden?

Mulig det er jeg som er trøtt etter å ha blitt vekket av en jobbtelefoon.

Annaal said...

OOG sv/ Jeg elsker fisk. Jeg elsker alt som har med mat å gjøre rett og slett, men det at man ikke kan spise alt uten at man blir lubben (jeg føler i hvertfall at jeg ikke ser like ålreit ut etter å ha spist masse, selvom jeg veit at dette bare er bullshit jeg er in the making of, siden niendeklasse)

Grønnsakspålegg? Forslag til noe godt som jeg kan spise? Jeg spiser knekkebrød med brunost på, og that's it.

Morire said...

Sv/ Jeg syns også de var stilige! Det er så fint med litt annerledes accesories til resten av antrekket.

Skjønner veldig godt den avhengigheten du har til Rino. Man blir på en måte avhengig av å være rundt den man er aller mest glad i og stoler aller mest på. har det på samme måte selv. Hater å være borte fra samboeren min.