Sunday, October 9, 2011

fast forward

WARNING: Innlegget inneholder egentlig ikke annet enn hverdagssynsing.

Ikke at jeg kan si jeg liker det, men tiden flyr virkelig fort for tiden. Jeg har ikke hatt stor interesse av å blogge den/de siste uka/dagene. Baileys har vært alvorlig syk. Han har nektet å spise og drikke, og jeg antar at han hadde holdt på slik de fem dagene jeg var borte også (han sover så ofte at det ikke er lett å se at han er syk blant alle de andre oppmerksomhetssyke dyrene, så det var først da jeg kom hjem at vi så at sykdommen hadde tatt skikkelig på). I morres gikk han ut av sengen sin på egenhånd for å spise, selv om det bare stod tørrfôr fremme(!). Noe sier meg at han er på bedringens vei. Jeg må fremdeles tvinge han til å drikke, noe som er ubehagelig, men viktig.

Forut å pleie Baileys time etter time har jeg badet han og Emma, tegnet en god del, luktet på høsten en god del, ikke tatt noen bilder.. Hm, I dag har dessuten søsknene til Rino vært på besøk, de sover til og med over! Rino og Daniel har spilt mens jeg og Bettina (som sover i en av mine star wars t-skjorter i natt) tegnet litt.

Jeg skal prøve å få til noe annet enn forhåndsplanlagte innlegg i bloggen. Jeg er klar over at det kan bli litt tynt. Det er ikke mye å se tilbake på for meg selv heller, så jeg burde gjøre noe med saken. Jeg må først og fremst legge inn en "september 2011" i arkivet. OG jeg må få tid til å gå igjennom alle blogginnleggene jeg ikke har lest hos alle de jeg følger, og ta igjen alle kommentarene jeg ikke har skrevet. Må nok sette av en heel dag til noe slikt.

1 comments :

Lene said...

Bra Baileys er litt på bedringens vei i allefall! Ekkelt når de ikke er friske :/ Du får kose han litt ekstra fra meg, så gleder jeg meg til du har tid/ork til å blogge mer igjen så lenge :)