Saturday, October 15, 2011

Et døgn

Vel, siden sist har Baileys blitt frisk, alle valpene er solgt innen i morgen tidlig, jeg har pakket, farget mitt og Rinos hår, sett film og.. vel trenger jeg ramse opp?

Det er litt over et døgn til vi reiser til Malaga i Spania. Alle dyrene spres rundt til forkjellige hjem, og jeg skal innrømme at jeg gruer meg til å være fra dem. Sælig Baileys da jeg er redd for at han skal bli syk igjen.

Jeg blogger kanskje en siste gang før jeg drar i morgen, men om vi har internett i villaen vil jeg selvfølgelig oppdatere med noen bilder. Jeg gleder meg DØDS. Håper på en hel haug med fersk frukt hver dag. It will do me gooooood. Når jeg kommer hjem er det rett på GameStop og hente Encharted Explorer Edition. Det gjør egoet mitt godt at hverken storbritannia eller usa får tak i pakken. Ulogisk men sant.

Nå skal jeg bade Baileys og Emma og etter det skal jeg tegne.

6 comments :

Lene said...

Awh, gud så skjønne de var! Du får kose deg så meget i Spania :D

Marthe said...

DEN ØVERSTE VALPEGIF'EN!!! <3 Eller, valpene generelt, egentlig. Herregud. Nydelig! God tur til Spania :)

Avarquare said...

Aww sööta <3
och älskar att du har kisse till höger i din bakgrund, snyyyygggt!!!<3

Honey said...

wunderschöne fotos.:)
i like!♥

Nathalie said...

Naken hunder? Blir de hårløse ettervert eller ?. Var veldig søte ^^

Catharina said...

Nathalie: Neida, greia med nakenhunder er at de også kommer i en hårete versjon, kalt "powder puff". Det vil alltid (nesten garantert) være minst én powder puff i hvert kull, samme om begge foreldrene er helt nakne eller ikke. Sannsynligheten for å få flest nakne blir jo større om begge foreldrene er nakne og i stor grad nakne. Faren til disse valpene er selv puff, og av 6 valper ble 4 puff og to nakne som moren. Ettersom to valper døde, en puff og en naken, så satt vi igjen med flest puffs, som vil ha slik pels, bare lenger, når de blir voksne :3