Wednesday, October 5, 2011

Baileys update

Nå er jeg kommet hjem igjen. Jeg stod i døra da klokken var 09.08 i morges. Jeg har vært svært engstelig ovenfor Baileys som var nokså forkjølet da jeg dro. Det første jeg la merke med da jeg kom hjem var hvor skremmende mye han hadde gått ned i vekt på de få dagene. Baileys har ikke vondt av å gå ned i vekt, men han er gammel og burde ikke gå ned så fort. Han eier ikke muskler, så det henger bare restefett i den løse huden hans nå. Du kan telle knoklene i ryggsøylen (når han ikke rynker ryggen) og hoftebenene jeg ikke ante han hadde er tydelig kommet til syne. Skummelt. Jeg har ikke ord for hvor sårt det ville blitt å mistet ham. Jeg skal prøve å fete ham opp igjen med bløtfôr osv, men han har en nokså ømfintlig mage, så i dag prøver vi først med litt godteri. Beklager dårlig fotografier. Han var så ivrig at han aldri ville sitte stille.


Nå ligger han under dyna og maler, Rino spiller og jeg skal scanne inn en horde av tegninger jeg har tegnet mens jeg har vært borte.

6 comments :

Torny said...

Håper han blir friskere.

Fainting Spell said...

I like your cat!! Really I think that I like all your animals! Hehe I only can to have a canary :( I like it, but... I want a caat!!!

Nathalie said...

Huffda :( håper virkelig han blir frisk snart :(

Fainting Spell said...

Oh, sorry for my stupid other comentary, how I saw your blog quicly and I didn't translate, I only saw the photos.
In fact I don't understand very good but I hope that Bailyes earn wight, and he's ok as soon as posible.
Really, I'm so sorry for my other comentary, I'll try to read too the text with the translate :(

Catharina said...

Fainting Spell: aww, dont be sorry! I kinda understood that you didnt read the text, but its ok, i cant rely on people with other languages to turn on the translator when im writing in norwegian x)

Thanks for the good thoughts : ) I hope he'll get better soon as well. He is old, so i hope its not more serious than a common cold. It could be kidny-faliure, but i dont know the symptoms. If he isnt better until tursday ill take him to the vet. He eats by himself now, but i have to force him to drink from a bottle. : )

Catharina said...

Torny og Nathalie: Tusen takk for støtte : )