Sunday, October 30, 2011

∞ Adolph the Falcon

Det var en helt vanlig dag på stranda. Catharina sine strandtimer går som regel ut på å fotografere småkryp. I dette tilfellet forfulgte jeg noen firfisler idet jeg hørte lyden av bjeller. Først så jeg falken, så fotograferte jeg noen crappy bilder av den i lufta før jeg oppdaget at den hadde en eier. Jeg kunne ikke gjøre annet enn å gå bort og fortelle hvor fantastisk fugl han hadde, og før jeg visste ordet av det stod jeg der selv og tilkalte Adolph. I ekstase løp jeg ned til badenymfene for å dele opplevelsen. Straks stod vi der alle sammen og filmet Adolph mens han landet på filmkameraer, armen til Rino og hodet til Terje.

5 comments :

Draupne said...

Åh, så fin fugl! :D

Tenebris In Lux said...

Amazing! Such a gorgeous bird -- thanks for sharing the stunning pictures.

[lisabjernhagen] said...

Men vad coolt! Hur fungerar det där egentligen? Och hur är det du gör för att få dina bilder som videos? :O Tycker det är skithäftigt med!

sv: Okej, jo det är ju ganska mycket söderut. Jaha, nä då är det säkert inget problem :) De verkar vara jättefina hundar. Men föder du och din pojkvän upp såna alltså eller är det bara tillfälligt?

I hope you get everything I write, otherwise I can write in english :D hehe

Villfaren said...

// Ingen fare, her er alt bra!:)

SÅ JÆVLIG KULT! Drømt om å ha en slik falk, siden jeg så den serien om Sinbad sjørøver som gikk på tv2 for sikkert 10 år siden.. Herlig bilde av deg med falken :)

Nathalie said...

Jeg hadde blitt veldig redd tror jeg, klørna på de karene der :O. Men den var en veldig nydelig fugl :)