Saturday, October 29, 2011

4 degrees

De siste innleggene har vært "automatiske", så noe svært personlig har ikke eksistert i bloggen på to uker. For de som kanskje ikke har fått det med seg, så har jeg tilbringt de to ukene i Spania → Andalucia → Callahonda. Jeg vil gjøre slik jeg gjorde i bloggen i sommer, med hytta og Sverige; i serier, slik at jeg kan dele alle minnene mine fra Spania 2011.

Dagen i går var hard. Rino gjorde ferdig tattoveringen (cover-up) som han startet på dagen før. (Sjekk ut Red Dog Tattoo på Face) Da Rino var ferdig skulle Maria tattoveres, og jeg skulle pierces (som jeg har snakket om i et tidligere innlegg). Plutselig lå jeg der og kaldsvettet da en svær mørkhåret spanjol stakk meg i øra. Nei, jeg har ikke sagt at jeg ikke er pingle, for det er jeg. Det gjorde ikke særlig vondt, men jeg hadde grubla på det over så lang tid at følelser umulig kunne holdes inne (i form av svetting, haha). En veldig fornøyd Catharina sitter nå i Norge med både tragus, anti-tragus og conch i øra (pain though).

Jeg gleder meg til å sette igang med tegning igjen, men hovedfokuset ligger i jobbsøking. Rino fikk tilbud om jobb idet vi lettet i går, så nå må jeg nesten skynte meg.

Med spaniainnlegg kan dere vente dere småkryp, falken Adolf, strender, hav, sjødyr og villsvin. Typ, akkurat slik en Catharina-ferie skal se ut. Jeg gleder meg som en unge til å lage gif's.

(Dette bildet er ikke tatt i Spania forresten)

3 comments :

Fainting Spell said...

Do you stayed in Spain? Next time come from Cartagena! Is a very small city but the beachs and the mountains are greats! But unfortunately we haven't more u.ù''.
I just went to write of my city, for show it :D
Pitifully I can't understand all you write, damn translator!!
I want to see your drawings, yesterday I gought a new sketch block for me drawings :D and in January, I can look for a work too, I need a car.
Have a nice day! :D

Villfaren said...

Grattis med nye høl i øra! :)

Catharina said...

Villfaren: Takk!! :D