Sunday, September 25, 2011

Within the sound of silence

O du salige frukost ved lunsjtid. Tittelen refererer til Sound of Silence av Simon and Garfunkel, som jeg personlig syns veldig om. Det er søndag. Hva gjør man egentlig på søndager? Jeg, jo jeg spiser "frørig" med bregott "havsalt" på, også ser jeg bonusmateriale av den første DAG sesongen. Jeg har vondt i magen, og jeg har på daffeklær, noe som vil si at jeg bærer "The Empire Strikes Back" på genseren i rødt og blått.

Humorgallaen
I går lesket vi oss noe ubemerkelsesverdig før vi dro på humorgallaen. Jeg i høye heler: opp og ned de jævla trappene i spektrum. Var vi dumme, eller skal det være "easy peasy" å finne plassene sine der inne?

Det var gøy, og det føltes som om det gikk alt for fort - vi kjedet oss ikke i det minste. Men vel, jeg har lenge lurt på hvordan de kombinerer engelskspråklige Cleese med de tre andre guttene, og vel, det resulterte vel i få samsvarte opplegg. Jeg skulle egentlig ønske at Bård, Harald og Atle "missbrukte" Cleese i større grad enn de gjorde. Man fikk skikkelig inntrykk at Cleese stod på scenen fordi han trengte pengene, og ikke fordi han ønsket, og om han da hadde blitt gjort mer narr av hadde det vært enda mer festelig (han kunne selvfølgelig tatt igjen litt mer også). Jeg liker når ting ser ukomfortabelt ut. Dessuten kunne de gjerne 'dissa' publikum litt mer og dratt det litt lengre. Men, ikke missforstå, det var veldig festelig, dette er bare hvordan jeg mener det kunne blitt enda morsommere.