Wednesday, September 14, 2011

What do you think?

I felt like giving the blog a new touch with brighter colors and a new Baileys; this time he's on a pole! Well, changing stuff is always a challange when it comes to getting used to the new and letting go of the old. Im curious, what do you think? Do you prefer the old, simple one, or the new "dazzling" one?



And ofcourse. There are always possible to rearrange things. I don't know about you, if you can se Baileys, the cat in the corner, at all. Then I will consider to resize the background picture or add Baileys as another element on top. Anywho, everything can be different, it doesnt have to be either this or that, I can if needed mix them together. But please, tell me what you think of the brightness in the new layout.

Edit: Having some problems with which Baileys I am to choose. I believe that some of you might get some problems with the Baileys to the left lying over the blogposts? Though I find Baileys on a pole  (the left one) cooler than the ordinary baileys (though, as I have learned, few of you could see him before).  I tried to fix the problem by having Baileys on a pole to the left, just horizontaly flip him. It didn't work, cause Baileys has this characteristic with an unsymetical face with his lips and all, and he just didn't look like himself when i flipped him. He looked mean, and I don't want a mean cat to keep order in my blog. Suggestions? I will only choose one of them.

11 comments :

Siri Jonetta said...

Jeg liker det! For første gang kan jeg jo faktisk se katten i hjørnet, selv om.. ikke huet hans er innafor skjermen min, heehe x)

Siri Jonetta said...

// Se der, ja! Kjappis ;) Kjempefint, var det!

Draape said...

Jeg liker det! Og jeg har ikke sett Baileys i hjørnet før, men gjør det nå :)

Draape said...

//Baileys sitt ene øre er over innleggboksen. Den andre (t.h) ser fin ut :)

Lene said...

Jeg liker skikkelig godt Baileys på pålen! For min del gjør det ingenting at han kommer litt inn i innleggene :) Jeg liker egentlig begge deler veldig godt, ettersom jeg er utrolig svak for denne typen galakse (som virkelig er ett rart ord når du virkelig tenker over det) bilder samtidig som jeg har blitt så vandt til det gamle designet at det er det jeg ''kjenner'' best. Wow, tror ikke jeg var det minste til hjelp nå, sånn egentlig x)

Jen ☣ Obscene said...

Haha! Fuck, your theme is plain kick ass! Awesome! Lol, you can't remove Baileys, the one to the left were he's standing on a pole is the best, so keep it just the way it is! :-)

SV: Haha, thank you! Jeg er ikke så fornøyd med den neseringen sjæl, men det er den eneste jeg har for øyeblikket så... Snart blir det dobbel med lenker til øret! ;-)

Arum.blogg.no said...

Samme som Draape sa her også, men jeg syntes det var stilig i grunn! Liker det :)

Siri Jonetta said...

// Beklager, søvnen kom og tok meg.
Hmm, jeg ville tatt den til venstre, selv om den skjuler skrift til tider -det er jo bare å rulle seg ned/opp for å lese.

Christina said...

Det var skikkelig fint! :D Alt kom frem litt mer nå.

Danarki said...

Nye designet ble grisetøfft :D I like! Men jeg synes det så bedre ut med baileys på høyre side, har noe med kontrastene til bakgrunnsfargen å gjøre. Ser uansett kjempestilig ut!

Catharina said...

Dan: Det er jeg faktisk helt enig i, ang baileys og kontrasten til bakgrunnen. Men vel, jeg får vel gå og snu hele bakgrunnsbildet når jeg ikke kan snu baileys uten at han ser mongo ut. får nå håpe bakgrunnen fungerer komposisjonsmessig omvendt også. thanks n_n