Monday, September 5, 2011

The Tree of Life

På fredag kom pappa og henta meg og Rino. Vi stoppet i Lillestrøm for å gå på en kinodate for å se The Tree of Life.
Først hentet vi billettene, før vi tok med oss rabattkupongen på Garcon for å spise billig og verdens beste pizza. Jeg liker ikke pizza engang, men dette? YUM. FATTY, CHRISPY, DELICIOUS! Men vel, jeg får ikke plass til en halv pizza engang, så det er litt trist.


Dette er første gangen jeg ser posteren. Rino tok dette bildet slik at jeg skulle slippe å se. Du veit, man kan få forventninger av slikt!


Og dette(?!) var kinosalen. En ynkelig liten drit de ikke hadde rengjort siden forrige visning. De skrudde ikke engang på lysene da filmen var ferdig.

Jeg vil ikke vekke noen forventninger - men det er den beste "filmen" jeg har sett. Det kan egentlig ikke kalles en film, det er mer som sanseinntrykk på et annet nivå. En kunstfilm, poesi. Jeg ser på dette som neste generasjons film, og jeg skal skrive litt mer om hvilke tanker jeg fikk da jeg så den - begrunne hvorfor jeg gråt, og beskrive følelsen jeg sitter med i magen etter å ha sett den.

1 comments :

KILLKINGLIFE said...

Pizzan ser underbart god ut! :O