Wednesday, September 7, 2011

travelling mind

Nå skal jeg, mens jeg venter på en ekstern hardisk (det er sterkt behov for den for øyeblikket, det går ikke ann å gjøre NOE som helst med denne pc'en slik den er nå.. Ikke engang scanne en tegning (!)), ommøblere rommet. Hyller skal tas ned, og tv-seksjon skal flyttes. Forhåpentligvis fører dette til at jeg får min egen arbeidsplass så jeg slipper å sitte i senga.

Rino er syk, så jeg antar at det meste av arbeidet ligger i mine hender. Før det grove arbeidet krever det rydding. Boring? Yep.

4 comments :

Skrømt said...

Virker temmelig stress det med pcn ser jeg. Håper du får den eksterne snart da :)

Marita-Lynn said...

Årh, jeg trenger også sterkt en ekstern hardisc, der sa du noe! Hvis pcen min krasjer har jeg ingenting! Ha en fin dag :)

Christina said...

SV: Ja, han er nydelig :) det var heldigvis ikke noe galt. Bare normal oppførsel siden han blir jaget ganske mye av andre katter. Normal frykt-pesing.

stylethief said...

Jeg hater pcer som ikke fungerer! For noe herk! :P