Sunday, September 11, 2011

sup

Hei. Jeg er forkjølet. De siste dagene har jeg ikke gjort noe særlig annet enn å være syk. Skoene blir heldigvis mine, men det er det ikke sikkert at Monkey Island spillene blir. Harddisken, som jeg skulle hatt for minimum 5 dager siden, er ikke engang sendt. De hadde glemt å si ifra om forsinkelsen og jeg burde vært rasende slik at de kanskje kunne sendt meg en gave. Harddisken blir ikke sendt før den 26. september. Og vel, det blir nok ikke så alt for mye blogging på meg innen den tid.

9 comments :

Christina said...

God bedring, søta! :)

Siri Jonetta said...

Æsj, så kjipt =/ God bedring, i det minste!

Nathalie said...

Du har iallefall emma og kose deg med :)

Danarki said...

God bedring :) Håper de får sendt harddisken snart ^^

Lene said...

Damn! Kjedelig med dårlig service! Bra skoene i allefall blir dine, så gleder jeg meg til du får begynt skikkelig på igjen ;)

Catharina said...

aww, takk dere :)

Jepp, jeg har Emma, også har jeg mye fint regnvær å sovne til.

Skyggemare said...

SV: Hihi, takk! :-*



God bedring! :)

S said...

♥ KATTEN!

Merethe Spirited away said...

awh :c god bedring <3 ^__^