Monday, September 19, 2011

Statist, jeg?

I dag har jeg vært statist (hah i know). Jeg sov såvidt trekommafem timer i natt. Sliten much? Vi har vært statister i en serie som heter Halvbroren. Vi vet egentlig ikke noe annet enn at den er på 8 episoder, til sammen en lengde på tre spillefilmer. Det er den dyreste NRK serien hittil og skal vises på NRK i januar 2013 (!). Vi var utkledd i 90-talls stil, og vel, nå har beina det vondt.

Jeg mista piercingkula på medusaen i dag. Jeg får vel bestille flere, så jeg har "råd" å miste noen inimellom. Under ↓ er vi på vei til location, iført kostymer. De valgte å bygge videre på langt, mørkt hår så vi endte alle fire opp med å bli ufrivillig harry'e. På vei hjem brant litt penger bort på film. Etterlengtet shopping it is.


I morgen skal vi være der halv 7! (dvs, dra i halv 6 tiden, stå opp i 4-5 tiden.) Såe, natta!

3 comments :

Merethe Spirited away said...

ooooh kult at dere var statister :0

Lene said...

Oooh, gleder meg til å se!! :D Løvenes Konge er så kjærleik!

Siri Jonetta said...

Er det Lars Saaby Christensens "Halvbroren" serien baseres på? *krysser fingra*