Tuesday, September 13, 2011

STAR WARS

Åh. Rino har atter en gang voktet postkassen. I dag løp han frem og tilbake mens han på avstand iaktokk postmannen (det er en dame). Jeg var sikker på at det var unger i gårdsrommet da jeg hørte løping. Plutselif stod ett stykk veldig fornøyd gubbe i døra med en pakke i hånden.

Du har kanskje forutsett at det blir en hel dag med Star Wars for oss i dag, men jeg tror det kan bli en hel uke med Star Wars. Så, jeg abdiserer herved frem til kameraets batteri er fylt opp slik at jeg kan filme tv-skjermen (hah, jepp, jeg har jo ikke blu-ray driver på pc'n til å ta opptak med).
Edit: Gåsehud OG tårer bare av bonusmaterialet til episode 4. Haha, diehard fan.

Slenger med et bilde Rino tok av uværet fra båten i sommer.

4 comments :

wobblinbetty said...

Beautiful sky!

Merethe Spirited away said...

// går bra med oss begge! ^^
har litt vondt hær og dær men det går sikkert over snart! :)

Christina said...

SV: Det er kos<3 Men her er det desverre veldig varierende enda..

Fainting Spell said...

Beautiful... :D