Thursday, September 1, 2011

so little, yet something


Jeg startet dagen med tykk tåke og Mummitrollet på NRK3 kl 0840. Jeg sovnet igjen og stod ikke opp før "sensurert tid" (!). I dag har jeg malt vinduskarmer og øvelseskjørt for første gang ( haha i know, har nå kjørt en del traktor før da ). Jeg har gått tur og tatt bilder. Kjøpt is til elskling. Spilt Geni. Sett på idol.

Jepp, en vanlig dassedag.

Minner om at programmet Veterinærdrømmen går på onsdager. Den italienske mynden vår, Tallulah, er med i en av episodene i forbindelse med at hun brakk benet. Watch!

Wiola har utviklet en fantastisk personlighet på bare et år, hun er helskjønn:

3 comments :

Skyggemare said...

SV: I know <3

Det er deilig med dassedager (daffedag?).. Om det ikke blir for ofte that is :-p

Siri Jonetta said...

//HAHA, takk for at du gjorde meg oppmerksom på skriveleifen, Catharina! xD Sånn går det når man ikke får tid til å dobbelsjekke innlegget.. *humre*

KILLKINGLIFE said...

Tack! :D:D förbättrade den lite o du kollar igen. ;)