Thursday, September 1, 2011

September looks like

September skal bli fin når tåka forblir
September skal bli fin med utallige filmer (jeg må bli flinkere her)
September skal bli fin med malesyslerier
September skal bli fin med masse tegning (forhåpentligvis)
September skal bli fin med Moby Dick (im such a slowmo)
September skal bli fin med varm drikke og fyr i peisen.


September skal bli fin for jeg skal ta masse bilder
September skal bli fin med Star Wars maraton
September skal bli fin med dyra
September skal bli fin med varme bad og ansiktsmasker
September skal bli fin når bladene faller
September skal bli fin med skjerf og leggvarmere (håper på at det blir litt kaldt)

5 comments :

Merethe Spirited away said...

// :D jeg liiiiiker ear cuff's :D
fannt den på glitter i går....så måtte bare kjøpe den :'3

JEEEEG gleder meg sykt til høsten!! jeg liker den så godt...mørke kveller med regn og litt vinn...perfekt til å sitte inne med levende lys å kose seg! også er det så mye fint å ta bilder av c:

Ellone said...

Hope you have a great Autumn dear <3 :D

Fainting Spell said...

September is good, but I prefer October because here, in September "have hot" yet.
But I'm wishing that the cold arrive and can do all things that you write in your post!

sorry for my english! :$

Lene said...

September <3 Fine, fine måneden!

Belle Armed said...

love the photo.