Friday, September 16, 2011

rest. atlast

(WARNING: boring "what I've done today - post)
Nei, ok, jeg har kanskje ikke gjort så mye annet enn å slappe av og se på Star Wars den siste tiden, men jeg er unnskylt, for jeg har vært syk(!) I dag derimot kjenner jeg at jeg har gjort noe. Ryggen verker. Det er skikkelig teit, for jeg føler nesten at kroppen min er i dårlig stand i forhold til alderen min.

Digresjoner, bloggen min er full av dem. Anywho, jeg fikk ikke sove i natt, og da jeg endelig hadde sovnet våknet Rino. Han glemte å vekke meg, så jeg stod opp sent. Buhu. Men vel, ti minutter etter at jeg våknet var jeg igang. Først ryddet jeg rommet, det så ut som en krigssone. Og Emma kaster all sanden ut av kassen når hun skal på do, og vel, vi har latt det hope seg opp. Også tørket jeg støv av hyller, så nå ligger alle Star Wars figurene i en klynge på hylla, fordi jeg velta alle da jeg tørka støv.

Midt oppi all ryddingen på rommet vasket jeg kjøkkenet og fikk satt på en klesvask. Ikke før jeg var ferdig tok jeg på meg arbeidsbuksa og gikk ut for å male kårboligen. Jeg håper jeg kan bo der en dag. Det er fint, og stort. Da ryggen sa stopp iakttok jeg en flittig edderkopp som spant nett - og jeg har egentlig aldri tenkt over hvor sær teknikken deres er. Hvor intelligente de ser ut når de spinner. Ikke lenge etter tok jeg dagens første måltid og en kort pause etterfulgt av en lang pause med Star Wars episode 4. I det filmen var ferdig lagde jeg middag, taco. Og før jeg endte opp her så jeg Family Guys versjon av episode 4 for andre gang.

Nå skal jeg drikke pepsi max med isbiter, publisere dette innlegget, se på mer SW bonusmateriale (det er hele 40 timer, så jeg har litt å gå igjennom), og etter det skal jeg vel fly i flint over at Emma klarer å dra med seg bæsj i den nye og rene senga. Og selvfølgelig skal jeg våkne opp til sand på gulvet. (Emma sover på rommet vårt til hun er helt trygg på alle de andre dyrene. Sara har en tendens til å være hardhendt, og vi vil at Emma skal lære seg sin plass før hun ypper med noen utenfor vårt kontrollområde)

Åh, i morgen får jeg forhåpentligvis hentet skoene mine!

Se, en krabbe.