Friday, September 23, 2011

Princess on tv?

Jeg har nevnt det før, men jeg nevner det igjen bare fordi jeg syns det er verdt å meddele. I stad så jeg reklame for den neste episoden av "Dyrlegedrømmen", på kanal FEM. Du ser hunden vår Tallulah i reklamen, og vel, i neste episode er hennes historie rundt brekking av foten med. Neste episode går på (rettelse) onsdag. kl 22.00. Jeg har ikke sett det selv, så det kan bli interessant. Jeg vet dog ikke om de har fått filmatisert dramatikken rundt at pinnen hun fikk operert inn i benet brakk - derav den skjeve foten i dag.


Jeg er hjemme fra harrytur forresten. Av alt det jeg kjøpte klarte jeg å glemme det jeg virkelig måtte kjøpe. Men, jeg har kjøpt noen ansiktsmasker som jeg vil dele med deg/dere, for de er bra!

Nå skal jeg se første sesong av Dag før jeg ser sesong to på tv.

1 comments :

Jen ☣ Obscene said...

What a beautyyy! ^.~

SV: (Seeent svar på de siste kommentarene fra deg...) Kreativiteten får liksom ikke plass i alt det andre som foregår, desverre. Er et herk når det føles slik, men sånn er det nå i hvert fall. "Don't," "like," "triple-cheese" og "pizza" hører ikke helt sammen i samme setning. Your mentality can't possibly be very stable at the moment; god bedring! :-p