Thursday, September 8, 2011

Piercinger - tip?

Idet jeg skriver tittelen merker jeg ved en refleks rynker på nesa. Hadde folk forstått meg om jeg skrev at jeg ville "hulle" meg selv?

Anywho, jeg har planlagt å pierce ørene mine, og det forhåpentligvis ganske snart. Jeg har hatt lyst lenge, men jeg har ikke villet slenge penger bort uten å være helt sikker. Nå er jeg kanskje ikke helt sikker på alle sammen enda heller, og ihvertfall ikke sikker på om jeg vil stikke alle samtidig (might hurt). 

Vel, personlig elsker jeg når det er symetrisk. Så tragus vil jeg ihvertfall ha i hvert øre da det er mer synlig, men de andre er jeg usikker på om jeg vil ha i begge ørene. Egentlig kunne jeg tenke meg noen ordentlig små stener der, kanskje flere ved siden av hverandre (anti-tragus), men det kan jeg ihvertfall ikke ta samtidig (skulle jeg tro). Det jeg trenger deg til er personlige meninger. Jeg tror ikke jeg vil ha flere ringer i ørene, har foreløbig fire ganske maskuline ringer i hvert øre. Alt utenom "conch" kunne jeg tenke meg å ha små stener på, og vel, som jeg sa kanskje flere anti-traguser ved siden av hverandre etterhvert.


Alt er relativt. Det er ikke sikkert jeg tør å ta alle samtidig, det er ikke sikkert det vil se bra ut, det er ikke sikkert jeg får lov å ta alle samtidig engang. Kom med forslag! Gjerne på andre plasseringer også. Jeg har alltid hatt lyst til å ha mye; mye på en måte uten at det ser ut som jeg ikke har evne til å høre noe som helst, og ikke mye at det ser ut som øra mine kan falle av. Pek gjerne ut smykker og forslag fra crazy-factory også. Jeg tenker jeg kjøper smykker der så jeg slipper å betale for det når jeg piercer meg.

8 comments :

Draape said...

Tragus er kjempefint. Desverre er jeg for pingle til å ta der :p

Skyggemare said...

Jeg har både tragus og conch.. Meget fornøyd med det. Vil ha på begge sidene, men har andre prioriteringer først. Det er fiiint!

Annaal said...

Jeg fylte bare opp ørene med "normale" hull på egenhånd og er ganske så fornøyd med hvordan ørene mine ser ut nå. Selvom jeg har lyst på sånne fancyschmancy hull i ørene tror jeg det ville ha blitt for mye, rett og slett. Men kjør på! Det er bare ører!

Skrømt said...

Tror det kommer til å bli bra det du bestemmer deg for :) Jeg har ikke noe sånn veldig spesielt i ørene enn større hull i øret liksom :) Men mye av det andre er fint ^^ vurdere nytt hull snart.Men blir vel bare på siden av den andre egentlig.

Fainting Spell said...

I love the induestrial piercing!!

Nathalie said...

Har du strekte ører ? vor mye isåfall ?

Merethe Spirited away said...

Industrial in my <3
har så lysst på det!!! D:

Catharina said...

Nathalie: Jeg strekker ikke noe spesifikt hull, men alle 8 hull er 2 mm brede.