Thursday, September 8, 2011

LIMBO

Spillet LIMBO fanget oppmerksomheten min ved første øyekast. Det er groteskt, kaldt, brutalt og på en måte vakkert.

De fleste kjenner vel igjen Limbo som "barnas helvete". I dette spillet er du fanget i Limbo på leting etter søsteren din. Spillet er ganske vanskelig faktisk. Du må gå i mørket, klatre, falle, unngå å bli spist, unngå å bli most, unngå å drukne, unngå å bli skåret opp, la deg styre av lysende mark som borer seg inn i hodet ditt, unngå elektrisk støt, forstå deg på omvendt gravitasjon og du må vitne i at andre barn begår selvmord.

Jeg kjøpte det i PlaystationStore for noen måneder siden, så jeg vet ikke om det fremdeles er å oppdrive, men ser det ut som noe som kunne falt i smak så er det vel bare å ha øynene oppe?

2 comments :

Annaal said...

Jeg elsker dette spillet, og kunne ha solgt bestemora mi for å få spillet igjen. Bruttern har XBox, og så lenge spillet er tilgjengelig for nedlastning på XBox Arcade, er det vel ingen grunn til å surve.. ><

Spillet er kanon bra, og det er gøy å se at de danske spillutviklerne har fått til et så knallspll i bare noen få fargenyanser. Spiller er knall, og jeg kunne ha gitt noen penger for. Dette er et spill bare en "mor" kan elske. <3

Fainting Spell said...

I've only played the demo, but I want this gameee!!! xD It's so great...!!!