Thursday, September 22, 2011

lately september

Noen ting blomstrer fremdeles.

I dag har jeg badet både Emma og Baileys. I morgen kommer bryllups-folkene hit for et intervju og etter det drar jeg til Sverige og vindushopper. Jeg fikk hentet skoene fra Nelly i dag, men det er så dårlig kvalitet på glidlåsene at jeg vil bytte den ut så snart som mulig hos min kjære skomaker. Dårlig kvalitet = billig, men skomaker = god kvalitet er ikke så dyrt nemmelig.

Jeg har lakket neglene røde og gått rundt i de lakkerte røde skoene mine i dag. Terje spurte om jeg var inspirert av Keiserens vakter (Star Wars), men jeg er ikke det. Jeg har farget håret og vasket i huset også forresten. Nå skal jeg sove (med baileys som pute) og stå opp tidlig. Jeg er fremdeles støl etter å ha vært statist. Hah, i know, jeg er støl av å stå på heler/gå på heler i to dager. Jeg håper ikke stølhet har noe med det å være dårlig trent å gjøre.

5 comments :

Fainting Spell said...

When you have pictures let me know!^^ Without hurry! (sin prisa)
nice photos :)

P'tush said...

such nice pictures! :)

Skyggemare said...

SV: Her kan du kjøpe den: http://www.amazon.com/Adventures-Mark-Twain-James-Whitmore/dp/B000CCBCDA

:) Kan tenke meg du kommer til å like den godt ;)

Sandra Leiva said...

Nice pictures, <3

Lene said...

Du er fin, du. Lykke til med intervjusakene, kos deg i Sverige og vis skoene på, snille? Røde negler og røde sko, perfekt kombinasjon!