Monday, September 12, 2011

its monday


Akkurat nå filosoferer jeg med dunkende hodepine over livet jeg ser delt i to. Mystisk, right? Jeg har sovd i hele dag i håp om å på mirakuløst vis bli kurrert fra en sleip forkjølelse. I tillegg til å pådra meg en uungåelig forkjølelse har jeg i noen dager følt meg som Quasimodo. Først var jeg overbevist om at jeg hadde hatt en krangel med albuen til Rino en natt, men nå som den er blitt rød har jeg innsett nederlaget: jeg har fått en underjordisk kembokvise.

Over til saltstenger: Jeg prøver febrilsk å få ut de gjenværende saltstengende og søler salt utover tastaturet. Baileys ligger på ryggen på fanget til Rino og sikler mens Rino spiller Black Ops. Jeg er sulten.

I dag er vi frustrerte fordi vi enda ikke har fått Star Wars blu-ray pakka vår, som burde vært her nå! Rino skrev dette på face:
Dagens nerdepost
av Rino Hemstad Eliassen den 12. september 2011 kl. 15:20

Rino er en snill fyr, og blir sjeldent sint. Han kjøpte Star Wars (bluray) way back den første dagen det var mulig å kjøpe det online. - I alle norske butikker kostet det 799+. Men på Elkjøp kostet det 699, og det ble via mail garantert å være i hendene mine 12. september, kanskje til og med før.

Siden den gang har jeg telt dagene frem til nå, det har gått langsomt, og vært smertefult... men tanken på at jeg kan føle meg som en stor og stolt geek den 12. september har holdt motet mitt oppe.

I dag har jeg stirret intenst på postkassa siden kl 7. Det har vært kjedelig, men "stolt-geek tanken" har igjen klart å holde motet oppe. Postdama kom, men uten hentebrev. Ble jeg sint? Neida, bare veldig, veldig skuffet. Jeg går inn og sjekker facebook, og ser folk tilfeldigvis har gått forbi Star Wars på kjøpesenteret i dag. Folk tenker:"Nye Star Wars greier? Jaja, why not. Den kjøper vi." - For 598kr.

Ble jeg sint? Neida. Men jeg har lært en konklusjon.

Konklusjon:
Er du diehard fangeek og vil ha produktet ditt så tidlig og billig som mulig, så må du ikke forhåndsplanlegge. Da må du gi F, og ta deg en liten titt på kjøpesenteret nær releasdagen. Og tenke dette mens du kjøper det:" Jaja, why not?"

5 comments :

Jenny - a slighty mad photographer said...

For en søt katt du har!

Star Wars, ja. Var hektet i lang til, her sett filmene flere ganger, men favoritten blir "A new Hope", fordi jeg synes "Nooo"-scenen er helt nødvendig for å få livet til å gå fungere. Stakkars den ene venninen min, hun måtte være med meg på kino og se den siste (eller rettere sagt tredje) filmen, enda hun heller ville se "Mr and Mrs Smith"

[lisabjernhagen] said...

sv: haha, MEN så söt bild! din katt är så söt <3

tack ska du ha :D jaså! ja man är ju inte längst i världen ;)

Lene said...

Digger gif'ene dine! Godeste bedringen kjære, skjønne du! Håper du blir bra og rask pronto! Jeg må si jeg lo litt av Dagens nerdepost, altfor sant!

catarina said...

sv. I'm glad you like it :)

ps. you look goood!

Avarquare said...

iiii söt kisse<3<3