Wednesday, September 14, 2011

"ins"

Jeg har nylig kjøpt meg en ny notisbok med fly og kart på. Den skal jeg bruke hver gang jeg reiser, i hodet eller i virkeligheten. Både til tanker og til praktiske pakkelister eller informasjon. Bare 16 kr (!) hos Søstrene Grene. Hah, høres ut som reklame. Men srsly, skal du ha notisbøker gå dit.


Jeg hadde aldri kjøpt sjokolade hos Søstrene Grene før, men jeg tenkte jeg måtte prøve. (ok da, jeg hadde søtsug) Økologisk mint-sjokolade. Dødsgod. Liker du mørk sjokolade og mint, kjøp denne. Ordentlig bitter og sterk mørk sjokolade; akkurat slik den skal være; fylt med flytende mintfyll.

5 comments :

Skyggemare said...

Elsker Søstrene Grene, de har så mange søte ting!

Dornenwall said...

Thank you ;)

Siri Jonetta said...

Dit skal jeg i nærmeste framtid!

//Nå ser han überlur ut, med bare hodet stikkende fram ^^

Lene said...

Råskjønn bok! ! Vi har ikke Søstrene Grene i omegnet, men neste gang jeg ser en skal jeg nok ta meg en liten tur innom^^ Och designet ditt er wicked atm!

Arum.blogg.no said...

Goddamn for noen negler du har! <3