Thursday, September 8, 2011

hate this

Ikke bare suger skoene jeg først bestiller hos Nelly, men det paret jeg vil bytte til er  blitt utsolgt i løpet av den perioden. Ikke kan jeg la pengene ligge hos dem heller, slik at jeg kan klikke hjem skoene når de dukker opp (da vil jeg uansett måtte betale frakt i tillegg), og at pengene kommer tilbake på min konto kan ta 20 dager! Da jeg fikk mail om at størrelsen min var inne i morges var det uansett allerede utsolgt igjen da jeg var innom (!)

Matrialismen spiser meg opp. jeg viiil ha dem nååå...

5 comments :

Lidiya said...

Cool shoe, I think its style is really interesting :)
http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

Dilan Dilir said...

nellys egna märke går alltid sönder så snabbt eller förstörs :(

Lene said...

Damn de skoene var wicked!!! Håper det ordner seg så du får dem!

Skrømt said...

Damn! Fine sko...
Skikkelig kjipt at dem er utsolgt å slikt..Hater lang vente tid!

Sol said...

De var sykt fine:)