Tuesday, September 6, 2011

derping

Greit, jeg syns det er gøy å blogge om ting som ikke er personlig relatert, slik som innlegget om Sagawa. Men, det begynner å bli gruelig kjedelig å ikke kunne blogge personlige innlegg. Jeg har 1 GB igjen på pc'n, og selv photoshop klarer ikke ha flere bilder oppe samtidig engang. 2 TB harddisk er forhåpentligvis på plass i morgen, men innen jeg får lagt bildene mine et sted har jeg egentlig ingenting å gjøre. Jeg trenger bilder.

Noen av dere har poengtert bryllup-greiene jeg såvidt nevnte, og jeg har skrevet et innlegg om det, men jeg har ikke turd å publisere det enda. Vi snakker foreløbig bare uforpliktet om oss selv med hun som har kontaktet oss. Ingenting er sikkert enda, og jeg burde kanskje ikke røpe noe heller når jeg tenker meg om. Det er ihvertfall et reality-program vi har meldt oss på, hvor vi blir tildelt 100 000 kr for å arrangere vårt eget bryllup. Det er sikkert en tvist, at noen får hele ansvaret eller lignende, men helt ærlig så aner jeg ingenting.

Bleehr. Jeg hater å bli liggende etter i bloggen. Greit, dere merker ikke forskjell, men det er jeg som blar i arkivene og skal se tilbake - da er det fint med nøyaktige datoer. Jeg som har lyst til å blogge om det som skjer i dag kan jo ikke det uten dokumenterende bilder (insert sad face). Så, prepare for sharings.

I morgen går Dyrlegedrømmen på tv igjen (antar det er TV-Norge). Minner om at Tallulahs episode kan komme når som helst, vi har ikke peiling på når.

Planer fremover er å klippe plenen, ommøblere rommet og se en haug med filmer så lenge jeg har sjansen.

Nå skal jeg se om jeg klarer å designe en tattovering.

5 comments :

Merethe Spirited away said...

// nooooooo way!! O_O Jeg har også alltid elsket miniatyr ting! xD de er så søte x3...smiler bare jeg ser en miniatyr verson av en potetgull pakke! :'D

heaheahea jeg vill kose med katten > 3 < ~<3

Skyggemare said...

Det er så kjipt når pcen fylles opp. Min begynner å fylles opp nå, så jeg må nok sortere litt bilder og flytte over på min eksterne hard disc ganske snart.

Når får du vite mer om det med reality-programmet? Spennende!

Siri Jonetta said...

Oh, nå skulle jeg ønske jeg hadde tv :o

//Den gjør nok desverre ikke det :-p

H. said...

sv: hehe, synes usunn/fet mat ser bare digg og dilig ut, beklageligvis sometimes ... >< omnom♥

Fainting Spell said...

Your cat is so cute! What's his/her name?
Thanks for your comment, I wrote that I'd forgotten drawing because I have one year without draw and lately these were a few wrong. Anyway this year I'm going to draw again :D
So thanks for your comment again!!