Sunday, September 18, 2011

Baileys and Emma

Cute much?

I natt har begge to (kattene) sovet i senga vår, og vi hadde ingen ekstra tepper til dem, så de har klenga på oss i hele natt. En usedvanlig tung Emma kom tassende på meg fra fotenden i natt for å kose snuta i ansiktet mitt. Idet jeg gjør plass og slipper henne under dyna merker jeg at noe er galt. Det er Baileys; feite, tunge Baileys, som kaver over nakken min i mørket. Det forklarte kanskje snutekosingen og tyngden.


Under følger hverdagssyslene for dagen.

I natt har jeg sovet svært lite. I tillegg til bøllete katter (som pleier å gå bra) klarte jeg ikke finne roen. Dessuten skulle jeg gjerne se et program på tv som begynte 3.30 i natt, og tuneren (den som tar opp ting?) har ikke vært helt pålitelig i det siste. Jeg overså vekkerklokka som ringte en time etter at jeg offisielt la meg, og jeg orket ikke å gå ut og ta bilder av den ikke-eksisterende tåka kl 7 blank heller.

I dag har vi hatt bursdagsselskap. Julian, lillebroren til Rino fylte året for en tid tilbake og i dag kom besteforeldre og onkel & co på besøk. Vi brukte anledningen til å prakke på gjestene Baileys og Emma, de kattene som alle visstnok syns at er heslige, bare for at de alle skulle erkjenne at Emma i det minste, er en smule søt.

Nå blir det den siste Star Wars episoden før jeg endelig kan sysle på pc'n igjen (underernært). Dette før jeg tar en tidlig kveld da vi skal være i oslo kl 800 i morgen, for vi, jeg og Rino, moren og stefaren til Rino, skal være statister. Haha, I know.

7 comments :

catarina said...

sv. thanks <3

P'tush said...

Oh my god this is so sweet! ♥

[lisabjernhagen] said...

så jäkla söta!!

sv: hihi, it was very cozy :D

[lisabjernhagen] said...

sv: aw, thanks a lot!! yes it's a little bit strange to have them that thick, but I think I like it :D hehe

H. said...

sv: IKNOOOW *_*
:3 hihi

Nathalie said...

Det er bra de kommer overens ^^

Siri Jonetta said...

Aaaah, så kos stemning!:'D Du er flink til å fange fine øyeblikk.