Thursday, September 1, 2011

August

Mat: Sandwich - grovt brød med masse salat og korn. yum.
Drikke: Kaffe.
Tv-Program: Jeg ser vel i hovedsak bare på Zone Reality og Nat Geo Wild for tiden, ikke noe spesifikt program.
Film: Bronson, State of Play, Gymnaslærer pedersen og PotC: 4.
Favorittinnkjøp: De røde skoene fra Nelly
Gjøremål: Tegne til The Poo.
Dag: Hver dag!
Opptur: Vi har fått en ny nakenkatt.
Nedtur: To av valpene til Rinahbelle døde.
Klesplagg: Varme gensere.
Ønske: At jeg får den jobben så jeg kan jobbe litt før Spania.
Annet: Flytur og leilighet i Spania er kjøpt - vi reiser den 17. Oktober.
Blogg: Jeg har funnet en hel haug med nye blogger i det siste, men Isabelle Gloria er ei jeg har fått tid til å se å lese litt hos allerede.
Konklusjon: Det lukter høst, og bladene har endelig begynt å falne!

0 comments :