Tuesday, September 13, 2011

at last

Ok, en smule forvirret nå. Jeg stakk til posthuset i dag for å sjekke om Star Wars var kommet inn uten at jeg hadde blitt varslet. Skuffelse på et vis, men tror du ikke de hadde hatt harddisken min liggende i 14 dager?(!!!) Den skulle jo ikke sendes før den 26. september?

Det blir ihvertfall ingen pause i bloggingen sånn sett. Nå har jeg endelig gjort ledig en stor nok anndel med plass slik at pc'n føler seg komfortabel nok til å arbeide.

Det lukter skikkelig høst ute nå og kattene kommer inn klissvåte med løv i pelsen. Jeg fikk med masse orber på bildet jeg tok istad. Du vet, orber, som i ånder (or sumethin) ?

God natt

3 comments :

Lene said...

Oh, smålig annoying, men whoop for ny ekstern :D Høsten er herlig!

Fabrizia said...

Hi! I found your blog and I like it so much!cool post!
Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

Cosa mi metto???

catarina said...

re: thank you so much, so do you!