Tuesday, August 16, 2011

whats up


Nå har jeg søkt på enda flere jobber og blitt kalt inn til intervju neste tirsdag. Jeg vet jo ikke egentlig om jeg vil være en barnehageassistent engang. Jeg vil heller være barneskolevikar! (note to self: ringe jessheim barneskoler).

Selv om bildet viser Emma, er det faktisk Baileys som ligger i fanget mitt nå. Han var helt gal halv 4 i natt og ville bade, og når Baileys er nybada får han være på rommet og kose så masse han vil! (Dvs, jeg badet faktisk baileys halv 4 i natt)

Jeg har rengjort huset i dag, og på tom mage er det faktisk litt vanskelig. Jeg begynte på en detox i dag, og de tre første dagene er alltid litt harde. (Join join, join!)

Jeg har virkelig, virkelig lyst til å bytte til det lyse designet nå. Ikke fordi det ser og føles mye bedre enn designet jeg allerede har, men for at jeg skal kunne ha det for så å bli drit lei det og bytte tilbake til dette igjen. Bleerh. Det tok tuusen år å laste opp dette ene bildet forresten. Jeg nevnte at jeg måtte lagre bildene i png om jeg velger det nye designet, og vel, it will take years - om jeg skal gjøre det samme med alle bildene i bloggen. Dør.

0 comments :