Tuesday, August 30, 2011

up today

Det tordner og himmelen ser helt blå ut. Det lukter høst, endelig. Tv'en er sort. Jeg spiser soletti - sånne pinner. Baileys er masete etter kos. Neglene mine er emo-sorte. Jeg vil eksplodere, på en fin måte. Gymnaslærer Pedersen var ikke i nærheten av hva jeg trodde den skulle være. Jeg vil ta flere bilder og spamme ned bloggen. BE WARNED.


Jeg har en hel haug meg gifs. Jeg føler for å spy de ut i hytt og pine, men noe sier meg at jeg bør spare på dem, slik at jeg alltid kan ha noe til nye innlegg. hmprf

5 comments :

wobblinbetty said...

omg he's amazing...I think I'm in love :) xxx

Minna said...

åh vad gullig katten är! :)
svar: vad söt du är, tack så mycket :D

KILLKINGLIFE said...

Tack så mycket, kul att någon gillar det iaf! :D Ja hon är så fin. ^^

Skyggemare said...

Ja, spam ned bloggen! :-D Det liker man.

Så fin hun er!

Marthe said...

HERREGUUUUUD!!! Tror det er en av de nydeligste gif'ene jeg noen gang har sett :') Og jeg bruker mer eller mindre aldri mer enn bare ett utropstegn.