Wednesday, August 17, 2011

Tjøme 2011

Noen av dagene tilbringte vi i Tønsberg. Jeg fikk en spontan idé om å skaffe meg en ny mobiltelefon - det skjedde ikke da.

Den dingsen som henger fra veska mi er forresten en liten R2D2 nøkkelknipe (jepp, meg til venstre der). Se da, ikke rart håret mitt krøller seg når det er kort, jeg har jo bølger i bakhuet! Grunnen til at jeg kjøpte de sorte Ardo nellyskoene er forresten fordi skoene på bildet (som forøvrig er fra HM) er også i fløyel og utrolig deilige å gå med. HM er dårlig kvalitet og etter litt over et år har sålen og glidlåsen gitt opp. Yay for nye sko som ligner de gamle.

8 comments :

Avarquare said...

Pretty girl, love your hair <3

Have a great day love ;)

Lene said...

Likte tightsshortssaken (aner aldri helt hva jeg skal kalle det...) med blondesaken nederst! Å beina som kom ut av de var da ganske så fantastiske! Favorittsko som dør er alltid smertefullt, bare tenk på alle minnene de har båret oss gjennom! Jeg blir alltid i overkant sentimental når jeg må kaste gamle converse sko.

TKindchen said...

I plan to buy me one, when I live in my own flat. I still live at my mothers and it isn't that huge, because we're four people and there would be no space for a cute little cat :( I just want the best conditions :)

And thank you for the comment. I also wrote, that everyone can eat what they want to. I hate the discussions between people who eat meal and vegetarians/vegans^^

Danarki said...

DAMN you, nå fikk jeg lyst på is. Nice legs!

ade kurnianingrum handika putri said...

pretty girl ♥

Taran Helén said...

//aw, takk! :D
ja, husker jeg drømte at en kompis av meg ble dumpa av dama fordi hu ikke likte han lenger elns. og 2 dager etterpå ble det slutt mellom dem O.o

Nathalie said...

var mye i tønsberg før men orker ikke nå lengre. tønsberg er jo nabo byen. Var du innom pandoras chloset ? :)

Catharina said...

Nathalie: Det er det? så gøy! nei, jeg var ikke innom der i år, men har jo vært der tidligere : ) Har et par støvletter derfra!