Saturday, August 13, 2011

Tallulah and me


(Jepp, lenkekjedet er fra Nelly.com)

13 comments :

Christina said...

Oh! Elsker lenkesmykket!

Victoria Scarlet said...

n'aww! <3 :] i like your ankh!

Maddis said...

Ååååhhhh, vad söööööt!

Catharina said...

Victoria: Naw, thanks :D

Merete Hegna Photographer said...

// Det er sant. Det ser utrolig kjedelig ut, men det smaker helt himmelsk! :D

Har du prøvd polarbrød med ost, for så agurk med salt på toppen? Nam nam.

Draape said...

Aw, for et søtt halsbånd!

Catharina said...

Draape: hihi, i knaaw<3

Merete Hegna Photographer said...

// Hehe, det må du smake! Det er sykt godt! :D
Hmmm, kanskje jeg burde teste det?

Tusen takk! Bare å lese bloggen min. Blir bare kjempe glad jeg da! :D

Marita-Lynn said...

For meg er sommeren allerede borte, kanskje fordi det har vært dårlig vær så lenge og disse dagene vi har hatt sol i Stavanger har jeg vært i Skottland. Har sommervær idag da, det er fint :)

Så fint lenkesmykke!

Catharina said...

Marita-Lynn: aww, vel, det er høst i luften her også, men solen varmer heldigvis fremdeles.

Du har nå ihvertfall reist. Jeg skulle gjerne dratt til Skottland selv! : )

takk! ^^

Marita-Lynn said...

// Hehe ja. Har vært i Portugal også, men hadde det ikke vært for det så hadde jeg ikke hatt mye sommer i år. Du må dra til Skottland en gang,vet ikke om du har vært der før, men det er helt fantastisk :)

Lene said...

Dere er så skjønne, likte både Tallulah's bånd og smykkene dine! :D

Oslo in Chanel said...

Så søte! :)
Håper du får en kjempefin lørdagskveld du også :)