Sunday, August 14, 2011

Sunday secrets

Søndag er allerede over. Uka har gått utrolig fort, samme med helgen. Jeg føler ikke at jeg har fått hvilt ut. Ikke at jeg skal noe spesielt i morgen heller, men jeg føler alltid for å rette opp i døgnrytmen i hverdagen. 

Jeg sendte en jobbsøknad tidligere i dag, elektronisk. En time etterpå ble jeg ringt opp og bedt på jobbintervju allerede i morgen. Jeg føler meg "hard to get" når jeg ikke kan møte opp. Oslo på så kort varsel fungerer ikke alltid. Dessuten, en jobb på gryneløkka? Jeg søkte vel egentlig på jobben i håp om at den statistiske sannsynligheten for at noen ringte meg opp igjen skulle bli høyere; fra nå av skal jeg først søke på de jobbene jeg vil ha, deretter på de som er helt "ok".

Jeg lurer på om jeg er sterk nok til å gjennomgå en ny detox nå. Det er lenge siden sist - men jeg spiser allerede så lite at jeg ikke føler det er behov for noen rensing enda. Jeg spiser ikke lite i den forstand at jeg spiser for lite altså.

Min hemmelighet denne søndagen er at jeg rydder/rengjør i sjul slik at ingen skal få vite at det var jeg.

Postsecret (derav Sunday secrets) er forøvrig en flott side dere burde ta en titt innom. Folk fra hele verden sender inn sine dypeste hemmeligheter som blir publisert i deres blogg og gitt ut i bøker. Jeg har mang en gang ledd eller felt en tåre over andres blottede følelser.

0 comments :