Friday, August 19, 2011

Satanisten Rino Dokumentar

Vel, dette er kjæresten min i en rolle som erkesatanist. En gammel dokumentar basert på noens skoleoppgave - derfor er den litt vel seriøs i starten før den blir ordentlig morsom. "Seriøs" er den jo på en måte ikke heller, for kjæresten min spiller en rolle hvor han overdriver folk som faktisk er slik. Den seriøse delen av dokumentaren ble selvfølgelig tatt helt på alvor, og folk som ikke kjenner Rino, min kjære, vet altså ikke at han er i en "rolle". Jeg har publisert den korte versjonen av dokumentaren tiligere men den er slettet fra internett, så enjoy.

Funfact: kjæresten min gikk tre år på Drama på vgs.

2 comments :

Katrine said...

Så utrolig bra :D

Siri Jonetta said...

HAHA! For en jævlig komisk video, -jeg lo dritmye. Typen din har skuespillerskills!