Thursday, August 25, 2011

pivot questionnaire

Inspirert av hysj. du skremer fisken. Annbefaler den bloggen!

en. hva er yndlingsordet ditt? det må være et ord i nuet. et ord jeg setter pris på akkurat da, og det kan være et annet ord en annen gang.

to. hvilket ord liker du minst?  "vårs"

tre. hva tenner deg, kreativt, åndelig, følelsesmessig? å drukne i sanseinntrykk; om de så påfører meg skade eller styrker meg.

fire. hva tenner deg ikke i det hele tatt? når det ikke er noe å ta tak i, er det ingenting som kan tenne meg. jeg har ikke vondt av det jeg ikke vet, så helt ærlig er det vanskelig å si før jeg ser det og tenker konkret over at jeg ser det.

fem. hva er yndlingsbanneordet ditt? jeg utpeker vel egentlig ingen av ordene mine som banneord. jeg har ikke helt satt meg ned å funnet ut av hvilke kjente banneord jeg faktisk bruker.

seks. hvilken lyd elsker du?  lyden av regn.

syv. hvilken lyd hater du? skrik, gråt eller rop til noen du vet du ikke kan redde.

åtte. hvilket yrke annet enn ditt eget ville du likt å ha? jeg er ikke i jobb enda, men jeg kunne tenke meg en krevende jobb som ungdomsskolelærer. ikke for å undervise i bare fag, men for å lære unge mennesker om det å være menneske.

ni. hvilket yrke ville du ikke likt å ha? hardt salg er det jeg frykter mest. noen av de som blir sett ned på av alle, sånne som man ikke sammenligner med mennesker. sånne som ikke får gjøre feil. telefonselgere f.eks.

ti. hvis himmelen finnes, hva vil du at gud skal si til deg når du ankommer perleporten? jeg vil at han skal spørre meg nøyaktig det spørsmålet når vi treffes. da er jeg forhåpentligvis klok nok til utpeke et spørsmål blant tusen.


Kunne ikke du vært søt å svart på spørsmålene i kommentarfeltet? Jeg er så nysgjerrig på hvordan dere ville svart.

1 comments :

Merethe Spirited away said...

// aww :3 savnet å lese bloggen din :c <3 teite internett og datamaskiner når det skal være så tregt ._. dataen min er ikke vannt til at jeg laster opp så store bilder...brukte jo mobilen før...og nå speilrefleks xD så jeg og dataen er ikke helt enige til tider ._.

Lyden av regn er nydelig *u*