Wednesday, August 10, 2011

På vei hjem

Nå sitter jeg i hytta på Tjøme. Natten var kald og våt, og i dag blåser det kraftig. Det er den perfekte dagen å dra hjem på.

Nøyaktige skildringer av hva jeg har gjort på hytta tar jeg når jeg kommer hjem til et mer stabilt nett. Jeg gleder meg til å komme hjem. Jeg gleder meg til å begynne med hverdagen igjen. Det føles rart å ikke være med på skolehysteri. Endelig er jeg utenfor den kjedelige rutinen jeg har vært rammet av i 14 år, og jeg kan ikke annet enn å glede meg til skolebenken som venter om et år.

Tilbake til Tjøme. Jeg er ferdigpakket. Alle andre har nettopp begynt å pakke. Vi skulle reise "tidlig", men her tar vi alle tidsbestemmelser med en klype salt. Jeg setter meg heller tilbake og redigerer alle fotografiene jeg har tatt mens jeg gleder meg som en unge til å møte Emma på fredag.

Vi ses i kveld en gang.

0 comments :