Thursday, August 25, 2011

nothing

Jeg tror jeg begynner å bli syk. Sår og opphovnet hals, hodepine og vansker med å konsentrere meg. Det overrasker meg, jeg syns jeg har gått lenge uten en forkjølelse nå, det er ulikt meg og mitt svake imunforsvar. Dog, det er jo ikke lenge siden jeg hadde urinveisinnfeksjon. Ikke at jeg vil være mye syk, men jeg prøver å holde litt skjema på det ettersom det skjer så ofte. Det er rart at man kan bli syk når man i teorien faktisk ikke gjør noe som helst.

Nå har jeg pløyd meg igjennom noen sider av The Satanic Bible (jeg har bestemt meg for å lese alle de store skriftene, bibelen må jeg ha liggende et sted, og koranen har jeg allerede funnet som pdf. fil på nettet, det får holde til å starte med - jeg leser ikke fort).

Å lese introduksjone(ne) om Anton LaVey av Burton H. Wolfe og Michael A. Aquino, minnes jeg drømmene til Bogdan, som han fortalte meg om. At han snakket med avdøde folk i drømmene, og ble inspirert til å skrive en sang, som endte opp med å bli en direkte kopi av Aleister Crowleys At Sea. Jeg savner Bogdan, jeg lurer på hva han gjør for tiden.

Ironisk nok leser jeg satanismen med et oppned kors malt på neglen. hah.

7 comments :

Christina said...

Så artig at du faktisk orker å lese alle de bøkene. Er jo en bra ting det. Får mer innblikk i de forskjellige religionene.
Og jeg liiiker neglene! <3

TKindchen said...

If i would have such long nails as you have, I would love to do a naildesign like this! But my nails are so short, if I draw the lines from one side to the other, it would be a normal cross :D

Catharina said...

Christina: ja, ikke sant. Jeg har alltid hatt lyst til å delta i religionsdebatter, men jeg hater å høre på folks synsing. At de snakker vidre om en sak de ikke aner noe om, fordi de har hørt det av noen som har hørt det av noen som er sterkt imot det. Jeg vil prøve å få meg med alt med objektive øyne, så jeg også kan være med x) Grunnen til at jeg starter med den satanistiske bibelen må være at den er den korteste xP

Avarquare said...

Vad tycker du om Anton laveys bibel då? :D huhu

SV: Ahwhhh så jag reagerade är jag såg dem ;D <3

KILLKINGLIFE said...

Tack så mycket, du med! :)
Och vilket snyggt nagellack du har! :D

wobblinbetty said...

rad
xx

Catharina said...

Avarquare: Jeg har jo ikke kommet så langt, men alle begrunnelser for troen jeg har lest hittill er jo veldig logiske i forhold til den dyriske siden i mennesker. Det er veldig vanskelig å se den okkulte sekten som en religion før jeg kan sammenligne den med andre. Altså, når jeg har lest flere skrifter n_n

Laveys personlige historie er også interessant i seg selv c: