Saturday, August 13, 2011

Noe å bruke pengene på

Jepp, jeg planlegger faktisk hvordan pengene kommer til å fly fremover. Jeg må virkelig huke tak i en jobb, NÅ. Fryd over materialisme.. Oh yea.

1,5 terra harddisk (et sted å trygt oppbevare alle bildene mine): 399,- (I know, superbillig)
Dings til laptopen som skal få den til å gå fortere: 250,-
Star Wars Blu-Ray: 600-800,-
Uncharted 3, Explorer Edition: 1300,-
Assassins Creed Revalations, Animus Edition: 800,-
Sko: 399,- (jeg kan ikke gå over 500,-)
Betale halve Emma: 5500,-
Betale flytur til Spania: ?,-
Kinotur, Tree Of Life: 200,-
Ny mobil: ?,-

Geez, lommeboka kommer til å få anoreksi.

4 comments :

Lene said...

Bah, kjenner til den lommebokanoreksien, ja! Har levd på 300kr i over tre uker nå! I tillegg til at det bare er surr med jobben min + styr og leven...Du kommer kanskje til å være blakk, men for så fine ting er det vert det! ;)

bella said...

tack! tyvärr är det inte mina läppar :) bilderna är från temptalia, hon är superduktig! ha det fint!

Lene said...

sv: Forstår godt at du ikke har orket, det er bokstavelig talt en jungel! Aner ikke hvor mange steder jeg har levert CV på, så får jeg en jobb, men så er det bare stress og styr med den. Så nå ser jeg etter en ny igjen, har to muligheter men gudene vet hva jeg kommer til å sitte igjen med x) Det er bare stress og rot med hele jobbopplegget, er det! (sa den frustrerte frøkna som satt midt oppi det hele x) )

Mia Regine said...

Jeg har kjøpt meg fem ukers Lottokupong nå, så gnir meg i hendene mens jeg venter på å høste inn resultatene.

Så utrolig pen du er <3