Tuesday, August 16, 2011

New Layout?

Aight. Nå har jeg knota en del for å få til dette. Jeg viste en liten skisse av dette designet tidligere (god stund siden), men jeg er svært usikker på om det er det nye "meg" eller ikke. Et nytt design krever at jeg (hvis jeg er pirkete) går over alle gamle innlegg og laster opp bildene på nytt i png- og ikke jpgformat. Jeg vil ikke at dere skal tenke på arbeidet bak det, se heller på om layoutet er bedre enn det jeg allerede har. Selv er jeg glad i det mørke designet, men det burde ikke skade å ha det lyst innimellom heller.

3 comments :

Annaal said...

Hvorfor png og ikke jpg? Har det noen fordeler? Please tell me there are. :p

Lene said...

Litt usikker jeg, for jeg er jo best kjent med det fine mørke designet ditt, så tror det hadde vært veldig sært med det samme du hadde skiftet, men det var veldig fint det lyse også. Dette hjalp ikke i det hele tatt, gjorde det vel? x)

Katrine said...

Jeg liker det veldig godt, fint med litt lyst design :D Blir lettere å lese teksten din på dagen for da ødelegger ikke gjenskinnet i skjermen for tydeligheten. Liker for så vidt det gamle også :) Vanskelig valg egentlig.