Tuesday, August 16, 2011

meeow

5 comments :

TKindchen said...

I would love to have a cat like yours! I'm allergic to cathair, but with one like yours, I wouldn't have any problems :D
Anyway.... he or she is beautiful! Love the eyes <3

H. said...

sv: hihi ^^
eheh, vel, da vet du hvor stor min kjennskap til skuespillere osv er.. xD ikke veldig stor.. >< men du er uansett en god fotograf som tar masse bra bilder! :D
for ikke å glemme en god blogger som er utrolig fin! *_*

og jeg misunner deg bare mer og mer for den skjønner pusen din!!

H. said...

sv: hihi, jeg synes den er kjempebra, og skjønner den der med innlegg uten bilder kan bli kjedelig om det blir for mye ^^ synes du er flink jeg :D er ganske så kresen egentlig når det gjelder bloggere, samme gjelder kommentering. Jeg suger egentlig i å kommentere, men er flink til å svare da! Gidder kun å kommentere om jeg virkelig liker bloggen :3 true story.

yeah.. :C er en sjelden gang om jeg bare tegner randomt at jeg får til noe som helst!

Catharina said...

Aw, du gjør meg glad!! n____n

Vi burde oppmuntre hverandre til å tegne :D!

Lene said...

Så altfor skjønn!