Monday, August 29, 2011

lately

Min kjære spiller Splinter Cell spillene, og jeg har endelig kunnet sette meg ordentlig inn i historien. Du får kjøpt 3 av spillene HD-restaurert i playstationstore akkurat nå. Worth it. HD har utrolig mye å si! Sam Fisher er badas. Kuleste gamlingen som finnes.

Jeg har sett to gode filmer de siste dagene. Bronson og State of Play. Jeg ante intenting om dem før jeg så dem og ble positivt overrasket! Se dem!

Jeg har nettopp bestilt en 2 TB ekstern harddisk for å endelig ha et sted å trygt oppbevare filene mine, og den 31. skal jeg bruke enda mer penger på å bestille billetter til The Tree of Life (som jeg forøvrig ikke aner noe om), og i går tjente jeg en 200 lapp på å legge bokbind på alle bøkene til lillebroren til Rino. Økonomien går rundt selv om jeg for tiden er arbeidsledig, yay.

Jeg lakket neglene mine kl 4 i natt, men jeg har ikke tatt noe bilde for å dokumentere det enda. Det er helt umulig å skrive på tastaturet med lange negler. blehr. Dette er forresten en fin mandag og døgnrytmen min er faktisk i ferd med å snu.

Dette var frokosten min i dag. nomnom.

5 comments :

Minna said...

sv: tack så mycket ^-^
du har en jätte snygg blogg!

Marita-Lynn said...

Lakke neglene kl 4 om kvelden? Hehe, skulle ønske jeg klarte å ha lange negler, min ser jo helt forferdelige ut!

Christina said...

Åh, sånn kopp har pappa også ^^ hihi!

SV: Jeg studerer Jus faktisk :)

Siri Jonetta said...

//Takk! :)

Oh, det så ut som en fortreffelig frokost..*sikle*

Josefine said...

Han har dumpat mig :(