Saturday, August 20, 2011

Im rather bored

I dag har jeg  slappet av med min kjære og vi har sett filmen The Informant, jeg har bada Emma for første gang, vi har spist godteri, jeg har vært sliten etter drikkinga i natt, og jeg har lukka igjen øynene og sørget over alle som ble rammet av hendelsen 22.07. Av og til blir jeg bare helt satt ut av å tenke på at det faktisk skjedde.

Den ene valpen til Rhinabelle, han som ble født etter hun som døde, var svært liten. Han kjemper fremdeles for å overleve. Nå får han morsmelkserstatning og han heter offisielt Viktor for victory. Her er link til valpeannonsen, om du skulle være interessert.

2 comments :

Cookie said...

That cat is really real?:))
http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Skrekk said...

sv: Jeg ser hva du mener angående bloggtemaet og designet :) Skal se om ikke jeg kan få til noe litt mer mørkt og skummelt etter en stund med blogging ;)
Begynner på skolen nå om noen dager, så det kan hende jeg får lite tid til å endre på ting sånn med en gang :) Men jeg setter veldig mye pris på tipset :D