Wednesday, August 24, 2011

hvorfor

Skoene mine har kommet, jeg har småshoppet i dag og jeg har ikke blogge på en stund. Grunnen til dette ligger i at pc'n min streiker og vil ikke kjøre internetz bra nok til at jeg kan laste opp bilder engang! hmpf. Dessuten har jeg brukt tiden min de siste tre(?) dagene på å tegne til The Poo, som blir EPISK!


Det ble ingen film i går, tiden går så utrolig fort når man tegner og redigerer! Forhåpentligvis blir det film i kveld, eller, natt. Skoene fra Nelly var nydelige, men det sorte paret var utrolig ubehagelige å ha på seg! Satt ikke fast rundt foten i det hele tatt. Sko som sitter som løse såler er umulige å balansere i, ihvertfall med høy hel! Ikke at de var for store, men de var ikke "bundet" fast nok. Jeg har allerede pekt meg ut et nytt par.

God natt!

5 comments :

[lisabjernhagen] said...

sv: Åh, men tack ska du ha sötis!

Jaa, kakorna var goda :D lät inte dumt med dots heller!

Nathalie said...

Jeg bestillte fra nelly men mine var altfor trange.
Det er så stress og sende tilbake.
Dumt att man ikke får prøvet de.

H. said...

Peeeen ♥

H. said...

sv: tusen takk fine deg :D hihi, er så morsomt å tenke at den styggeste piercingen før i mine øyne var septum, så endte jeg opp med den selv ♥ alle var sånn "ikke ta den, du kommer ikke til å passe den" osv.. I proved them wrong! :D
hadde en kjempefin første skoledag, og har hatt det ellers og hver dag ^_^
uhh, nice! :D flink *_*

Skyggemare said...

SV: :) Men hvilken skostørrelse bruker du da? Jeg fant i ganske mange størrelser (mener du ikke fant i din størrelse).

Skjønner godt hva du mener med høye sko som ikke sitter skikkelig fast rundt foten. Umulig å gå med :-S