Wednesday, August 24, 2011

f♥vorites

Nelly you said?

11 comments :

P'tush said...

I LOVE those wedges!! ♥

KILLKINGLIFE said...

Tack så mycket! Blir så glad av dina kommentarer! :) Jo förr eller senare kommer jag ju få ett jobb men ibland känns det som det är så långt borta. Men jag ska hålla hoppet uppe och leta vidare! :)

ah.xing said...

omg, hot shoes!

Lene said...

SÅ MYE FINT! Nei jeg er ikke en stor veskeperson selv, egentlig, derfor jeg hamstret tre stk som kan brukes for evig og alltid :D

Avarquare said...

niice shoes !!<3<3

Aww thank you! yeah i looove souveniers from japan! iiih *_*

Avarquare said...

borde ha skrivit på svenska, min engelska suger XD<3

Christina said...

Sko<3

SV: Jeg må prøve å være flink ihvertfall! hihi!^^

[lisabjernhagen] said...

really nice shoooes!

sv: and YES :D

Sarina said...

Wow! Ich bin begeistert von den Schuhen <3

Carina said...

Awesome! Men aller er høye... hvorfor er alle høye? Du VET jeg ikke kan gå med sånt. Med mindre du har lyst til å gå vedsiden av en vaggende pingvin-carina.

SV: Takk søte - legetimen gikk så bra atte :D

Victoria Scarlet said...

n'awww! want them all!!! *Q*