Monday, August 15, 2011

Emma

6 comments :

Marita-Lynn said...

// Hehe, jeg er forsåvidt enig! Er ikke så veldig fotball interessert sånn sett, (spesielt ikke når det kommer til å se kamper) men Viking - brann kampen måtte sees, også har jeg selv spilt fotball i 7 år, men det er en helt annen sak :)

Haha, den katten din er helt vill! :o)

Nathalie said...

Nydelig katt hun der :3 kattunger er så morsomme.

Takk for spørsmål :-)

Taran Helén said...

SV: Takk! ja, er ganske stort ^_^

Christina said...

SV: Tusen takk! Hva skal du gå da?:)

Annaal said...

Sv/ Ja, jeg har fått dilla på å lage GIFs. Spesielt når jeg har et kamera som det fungerer fett å lage dem med..

Jobb ja. Er ikke alltid like lett å få tak i. Men trenger jobb, hvis jeg noen gang skal kunne flytte ut. Men stresser ikke! Bare prøver å få tak i jobb kvikt så det kan skje noe :p Kjedelig å ikke ha penger.

Katrine said...

Det er helt utrolig hvor søt hun er :D