Wednesday, August 31, 2011

Elf sa du?

Tror du ikke jeg var dum nok til å bestille dagen før det ble 50% salg? Idiotisk egentlig. Spontanitet: dø.

Dette er produktene jeg klikket hjem. Forrige gang jeg bestilte, bestilte jeg i den laveste prisklasse. Denne gangen valgte jeg flest "Mineral" produkter.


Gjett om jeg gleda meg til å prøve ut leppestiftene!

Og se hvilket grusomt syn som møtte meg(!):

Slik ser leppestiftene ut, dog den røde er helt umulig å påføre uten kost:
 Cheerful Cherry og Natural nymph.

Lipliner i fargen Spice, Matte Lip Color i fargen Coral og Liquid Eyeshadow i fargen Green Machine.

Liplinerene til ELF er som kjent ganske tørre, men de sitter godt og er superbillige. 
♣ Leppestiftene er utrolig gode! De dekker fint, ihvertfall disse fargene, og det er fantastisk konsistens på dem. De er ikke klissete eller "too much". De gir leppene en behagelig fuktighet lik en leppepomade. Annbefaler dem virkelig. 
Matte Lip Color, derimot, den er tørr - men den er fin i fargen og god om du bruker en leppebalsam til.
Liquid Eyeshadow er vel nesten som forventet. Null fuktighet så snart den har tørket. Den skaller av og egner seg best til bruk under øynene. Fargen er dødsstilig uansett og til prisen jeg fikk den for angrer jeg ikke.
Kabuki børsten er godt kjent hos de fleste, jeg er vel den som er treg som ikke har skaffet meg en før nå. Den er fantastisk, som å pudre seg selv med en kattehale.

4 comments :

Skrømt said...

Likte kjøpene dine :) bare synd det med leppestiften da :c men de dekker bra og er ikke ekkelt å ha på leppene takk og lov for det ^^. Men synd at du bestilte dagen før 50% men kommer sikkert fler sjangser. Er jo generelt bra og billig der^^ Vurdere selv den siste børsten der :3 ser god ut!

Lene said...

Jeg vet at når Elf er så billig er det umulig at alt skal være amazing, men av og til tar jeg meg i å bli litt overrasket over hvor elendige noen av produktene deres er i forhold til hvor gode andre igjen kan være! Kabukien er kjærleik! :D

Christina said...

Kjipt det med leppestiften! :O
Har også bestilt meg en del derfra, er jo så sykt billig!
Så fine negler du har! <3

SV: godt å høre at det er flere som er enige. Jeg blir så lei av folk som er så innsnevret at de ikke ser noe annet enn sin egen mening. Værste jeg vet er at folk skal dømme etter et rykte eller at folk går i samme saueflokk.. Primitivt ja.

Skrømt said...

Sitter å tenker skal/ skal ikke når det gjelder Kabuki børsten! Men er den verdt det? :)